Mijn Erasmus reis - Reisverslagen van Lien Deweirdt - WaarBenJij.nu Mijn Erasmus reis - Reisverslagen van Lien Deweirdt - WaarBenJij.nu

Mijn Erasmus reis

Welkom op mijn blog,

In dit dagboek kun je vanaf nu reisverslagen, foto's en video's van mij lezen en reacties plaatsen.
Ik zal dit semester masterclasses volgen aan de Universiteit van Stavanger. Mijn opleiding aan ArtveldeHs te Gent sluit mooi aan bij de opleiding hier 'Comparitive Education'.
Ik hoop dat deze vergelijkende studie van onderwijssystemen mij meer inzichten zal brengen, zodat ik hier later in het werkveld als pedagogisch coach mee aan de slag kan gaan.


Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen?
Schrijf je dan in voor de mailinglist en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag!
Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina! (of zie de updates verschijnen via mijn facebook-account)

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2016

Practicum in schools

14 Februari 2016

Oslo, the cold smelly capital

11 Februari 2016

Lichtfeest in 'The Capital arctic'

26 Januari 2016

Het Noorse onderwijssysteem

15 Januari 2016

Introductiedag
Lien

Welkom op mijn blog! Hier kan je al mijn indrukken, avonturen en studie-ervaringen van UiStavanger volgen.

Actief sinds 13 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6177

Voorgaande reizen:

13 Januari 2016 - 20 April 2016

Mijn Erasmus reis

Landen bezocht: