Introductiedag - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Lien Deweirdt - WaarBenJij.nu Introductiedag - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Lien Deweirdt - WaarBenJij.nu

Introductiedag

Door: Lien Deweirdt

Blijf op de hoogte en volg Lien

15 Januari 2016 | Noorwegen, Stavanger

Lekker uitgerust om de dag goed te starten.
Vandaag is het de introductiedag voor een heleboel uitwisselingsstudenten.
Tijdens de introductiedag wordt er een heel programma voorzien. We krijgen alle nodige informatie om als nieuwe student hier goed te kunnen starten.

Zo krijgen we onder andere informatie over 'Being a student at the UiS', 'Student Organisations' and student counsil, 'how to make your money last' en over het 'SiS Sports Centre'.

De dag verloopt vlot en ik krijg al snel een zicht op de verschillende aanwezige nationaliteiten.
Als verrassing hebben leden van de studentenraad voor internationale studenten voor de hele groep pizza voorzien.
Dit om toch eens goed gegeten te hebben en dat helemaal gratis ;)

Als afsluiter worden we uitgenodigd voor een quiz en een kleine fuif in het studentenhuis op de campus.

De quiz heb ik helaas gemist, had het uur niet gehoord. Dus ben ik samen met een kotgenoot in de bar gaan zitten. Daar maakte ik kennis met enkele andere Erasmussers, namelijk iemand van Servië en van de Tsjech Republic.
We sloten onze avond af door in de kleine sneeuwstorm enkele foto's te nemen en wat sneeuw naar elkaar te gooien.

  • 18 Januari 2016 - 19:43

    Annick:

    Zo tof Lien. Wij lezen alvast elk verslagje die je post. Lijkt me super avontuurlijk een hele levenservaring. Geniet er maar van.

  • 19 Januari 2016 - 22:54

    Roos:

    Leuk dat je kennismaakt met de andere Erasmusstudenten. Geniet van die wereldse aanwezigheid. Wissel recepten uit en leer ze de Gentse stoverij-friet kennen. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lien

Welkom op mijn blog! Hier kan je al mijn indrukken, avonturen en studie-ervaringen van UiStavanger volgen.

Actief sinds 13 Jan. 2016
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 6160

Voorgaande reizen:

13 Januari 2016 - 20 April 2016

Mijn Erasmus reis

Landen bezocht: