ik ben er geraakt! - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Lien Deweirdt - WaarBenJij.nu ik ben er geraakt! - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Lien Deweirdt - WaarBenJij.nu

ik ben er geraakt!

Door: Lien Deweirdt

Blijf op de hoogte en volg Lien

12 Januari 2016 | Noorwegen, Stavanger

Ready for take-off!
Dinsdagochtend om 7u45 met de vlieger opgestegen in Brussel, richting Schiphol - Amsterdam.
Ja dat lees je goed. Ik ga eerst langs Amsterdam, daar heb ik dan mijn verbinding naar Stavanger.
Helaas wel de verbinding gemist. Aaaah! Ergens een fout gebeurd bij KLM waardoor we (ik en de drie meisjes van kleuteronderwijs) met 2 minuten te laat waren om te boarden.
KLM wilde ons er niet meer opzetten en stelde ons een andere vlucht voor later die dag.
Eerst enkele telefoontjes gepleegd met 'the international office' in Stavanger om ze op de hoogte te brengen van onze situatie. Met Kathrine geregeld dat we die avond onze kotsleutel nog in ontvangst konden nemen. Vervolgens de vlucht naar Stavanger geboekt in de namiddag.
En uiteindelijk zijn we er geraakt.

Ik heb mijn kot gekregen op het domein van de campus (Red Boxes). Een bescheiden kamertje, met bed, bureau en eigen badkamertje.
Heb me gezellig op mijn kamer geïnstalleerd en ben daarna gaan kennismaken met de andere studenten in mijn huis.
Super vriendelijk allemaal, en een enorme diversiteit aan nationaliteiten. Sociaal zijn doet je goed, want heb direct van een huisgenoot een korte rondleiding gekregen. Bovendien wist hij mij de weg naar een supermarkt te vertellen, kon ik al direct wat eten kopen voor vanavond en morgenochtend.

Kortom: ik ben er geraakt en het avontuur kan nu echt beginnen.

quote voor vandaag:
'mijn richtingsgevoel zegt dat het alle kanten op kan' -Loesje

  • 13 Januari 2016 - 11:54

    Marjan:

    Oh, dat is wel fijn, een eigen badkamertje. Veel succes en plezier alvast, deze eerste dagen! Maandag beginnen de lessen hé? Ook veel succes daarbij!

  • 13 Januari 2016 - 20:26

    Roos:

    Ik ben fier op jou, Lien.

  • 13 Januari 2016 - 21:28

    Sofie:

    Waaw, al direct een tumultueus vertrek... Ik ben blij dat je goed gearriveerd bent. Veel succes met de eerste lessen!

  • 14 Januari 2016 - 16:01

    Karina:

    Hey flinke meid,
    Zeer tof wat je onderneemt, ik volg je op de voet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lien

Welkom op mijn blog! Hier kan je al mijn indrukken, avonturen en studie-ervaringen van UiStavanger volgen.

Actief sinds 13 Jan. 2016
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 6167

Voorgaande reizen:

13 Januari 2016 - 20 April 2016

Mijn Erasmus reis

Landen bezocht: